Februari

Ett inlägg per månad 😜 vackert så.
 
Va ha hänt då? Inte så där jätte mycket skulle jag väl påstå. Jag var på första fotbollsträningen på hemmaplan för iår. Kondisen på topp! Not. Men kul va det. 
Jag har inflammation i min visdomstand, så jag äter penicillin nu i 5 dagar. Har så fruktansvärt ont. Så trycker i mig 1 grams panadol och lite burana också. Det drar uppåt öronen, och har jätte ont i halsen. Känns som att jag skulle ha en boll på höger sIda som täcker halva halsen. 
I somras åt jag 2,5 kur med penicillin, och på hela året blev det säkert en 4-5. Tänkte att det här året kan inte bli värre. Började ju inte så bra...
 
Jobbet rullar på. Ledig idag 👍 men ikväll är jag fiollärare. Är rätt trött av alla värktabletter och penicillinet. Å gå runt o ha ont hela tiden.
 
men på tal om att ha ont. Så va ja till läkare imorse. Ha varit nervös hela veckan o haft ont i magen. Fick en ny läkare, då vart jag ännu nervösare. Men det va bara i onödan! Hon va jätte gullig O trevlig. O lät som att hon visste vad hon prata om. Hon vart ganska paff när hon läste igenom min journal och att jag har testat så många mediciner och är bara 25 år.
Allt har funkat sen jag va dit sist, och vi tog bort mediciner. Så nu ha ja fått OK stämpel och jag behöver inte komma dit på ett bra tag! 😃 behövde heller inte göra någon undersökning, thank god. 
Jag är ofta jätte trött, och har ett humör som svänger på en femöring. Mina tabletter gör att jag blir nedstämd, men det är något som jag får lära mig att leva med. För nu tänker inte dom experimentera mera med mig. Jag ska försöka göra sånt som jag tycker om och blir glad av för att inte få så många svackor. 
Telefontid om 6 månader, så nu hoppas vi allt håller i sig!! 👍
 
Ska planera fiollektionerna nu och sen åka till mamma en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0