8 februari

Snart är det ju sjutton sportlov! Inte för att jag har något sportlov, men det brukar alltid gå fort. Mindre barn på dagis och man gör mycket mera På kvällarna. Natti kommer hit, och jag ska på hopplektion 👍 så en rätt bra vecka. 
 
Ikväll ska jag o sambon på fotboll med mamma. Skippar fotbollsträningen då jag äter penicillin ännu idag. Ha ätit 1 grams panadol hela helgen så ha varit rätt seg. 
Far inte på fiol heller. Ingen lust.
 
Imorgon är det sång och fiol o pianolektion. 
 
Ihelgen fick jag en hel helg med egentid med sambon. Han var ledig hela helgen och inga barn här. Det händer i princip aldrig. Så jätte glad och tacksam över det! Nästa gång är väl i april kanske.
 
Sku kunna ta en powernap nu men det hinner jag knappt. Snart dra iväg på match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0