Bättre dag

Idag är en bättre dag. Har inte lika ont. Månne det ska ge med sig nu några dagar, eller kanske till och med en två veckor. Man kan ju hoppas! Å hoppas ja får starkare värktabletter på måndag.
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Tvättat en maskin, diskat, rengjort pumparna till fiskarna. Sen ha ja legat i sängen och kollat på film. O nu har jag förflyttat mig till soffan 😜 Sambon är snart hemma med mat. Mums! Idag ha han varit på begravning. En alldeles för ung kvinna som gick bort, äckliga cancer!
 
Idag är sista dagen vi har barnfritt på lite på en vecka. 
nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar 👍 
 
Imorgon ska vi umgås med vänner och äta gott. Fast nu fick ja reda på att sambon måste in o jobba imorgon. Suuuuuck!!! 
 
Nu måste jag laga mat! 😍
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Jennifer! Jag uptäckte din blogg för en stund sedan. Du har verkligen haft det tufft under väntetiden, men du är en tuff tjej som inte ger upp. Tre månader kvar. Jag hoppas att du har det lite lättare åtminstone tidvis. Kram. Farmor

2017-06-13 @ 06:03:11
URL: http://www.bepreparedforapurpose.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0