Tisdag. Eller?

Har inte riktigt ordning på dagarna längre. 
 
I söndags var jag o spelade fotbollsmatch. Det va bara en träningsmatch mot ett finskt lag, men en rolig match va det. Jämn men vi vann med 4-0. Jag spelade ytterback för första gången. Kul men lite ovant :) 
Va ingen träning igår, o det är jag glad över. Hade sån fruktansvärd träningsvärk :p fy fasiken. 
 
I lördags va ja med i en sångtävling. Jag är nog nöjd, men jag vet att jag kan bättre. Jag kan inte hålla mina nerver i styr, och det märks på rösten. Men det va kul! 
Idag har jag lektion med Åsa :)
 
Imorgon ska Asta till veterinär till Sverige. Håller tummarna att det inte är något fel!!
 
Torsdag ska jag till ams och sen är det fotbollsträning. Fredag och lördag ska jag jobba lite. 
 
Nu ska jag försöka få nå vettigt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0