Söndag

Igår och idag ha vi haft kickoff meD fiolen. Dom vi var och hälsade på till till Serbien har varit här hos oss ihelgen.
jag har haft hand om nybörjarna, så jag har inte spelat nånting. Men duktiga nybörjare som vill lära sig spela :) 
 
Idag ha jag varit och träffat bandet som ska kompa oss nästa lördag på tävlingen. Skitkul o sjunga med band!! Men är inte nöjd hur det gick. Förkylningen gör sitt, och inte ordentligt uppsjungen. Men riktigt roligt! Fått hjälp med både sången och "koreografin". 
Sen va jag till Julia på värsta kakbuffen och te. Mums!! Fick träffa Emilia och världens sötaste Torsten också. 
Nu ha ja legat i sängen halvt ihjälfrusen. Är väldigt trött. 
 
Imorgon blir det ingen fotbollsträning. Lär ligga däckad på tisdag då. Sen har jag känningar i benhinnorna också. Så jag åker och spelar fiol imorgon istället.
Ska till zic zac också med Alex och hitta kläder inför tävlingen på lördag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0