September

Det är ju helt sjukt att det redan är september! Vart tog den här sommaren vägen?? Det blev ju lite sommar i augusti, men det ska man leva på nu ett år. Inte mycket och hänga i julgran... 
Vi ha väl funderat på lite resor. Och vi båda kläcker nog ur oss allt som oftast att vi saknar Thailand. Det är något speciellt med Thailand. Så finns det tid och pengar, kanske det bär av dit i vinter. Vi får se :) Nånstans vill jag åka iaf!
 
Igår fick jag mycket gjort. Tvättade, klippte gräset åt mormor o morfar, ärenden på stan, red Asta, promenad med Maya och Acke, fixade stallet+ny sjukhage åt Maya, höll piano och fiol lektion, lagade mat, och tapetserade. 
Jag sa ju att jag aldrig skulle tapetsera med sambon igen. Men den här gången gick det faktiskt bra! :p Inga stridigheter den här gången, haha! Men vi har 2 rum kvar... 
 
Idag skulle jag ha målat. Men det är riktigt pissväder ute. Så antingen blir det imorgon eller fredag, om det inte regnar. Såå... jag ligger fortfarande i sängen, dricker te, kollar two and a half men, och försöker vila lite. Ska börja stiga upp och så måste jag försöka städa lite. Men är ju jätte lätt när allt är huller om buller nu när vi har tapetserat och målat i vårt sovrum. Vi har flyttat sängen till Nattis rum, och det är så trångt att vi inte ens får upp dörren helt. Så man får typ dra in magen och krypa in i sängen -.- kul. Men det kommer bli fint! Bättre än dom fula oranga tapeterna som va innan. 
 
Inte vet jag annat va jag ska göra idag. Hänga tvätt ska jag göra just. 
Imorgon är det fotbollsträning! Äntligen! Träningsvärken har ju äntligen släppt, lär få igen efter lördagens match :p
 
Nu ska ja se klart avsnittet, och sen stiga upp och få nå vettigt gjort. 
 
Thailand <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0