Helg redan

Jag fattar inte vart tiden tar vägen?? Snart är den här veckan slut. Jisses.
 
Igår va ja till ams, gick väl bra. Sen lite ärenden och sen va ja på fotbollsträning. Va inte jätte pepp och inte så impad över övningen. Men allt kan inte va roligt jämt :) 
Sen tog jag en lång dusch och sen blev det film i sängen :) 
 
I onsdags va vi till veterinär med Asta. Fick väl inte så jätte roliga nyheter. Hon står i sjukhage nu och äter medicin. Återbesök för ny behandling om 2-3 veckor. Går bra nu...
 
Idag vaknade jag 07.45 och kunde inte somna om. Suck. Ha satt igång en maskin tvätt, druckit te och kollat house hunters. Ett par som valde att flytta till Bangkok! Så jäkla häftigt! :) Jag skulle också villa göra nått sånt. Testa på. Man kan alltid komma hem igen. 
 
Vi håller på att planera ett träningsläger med fotbollslaget. Andra far till typ Turkiet med sol och bad. Men vi ha tänkt åka till England! Vår tränare är därifrån, så vi ha tänkt åka till hennes hemstad :) nu måste vi bara hitta på grejer att få in pengar till resan. Sku va så jäkla häftigt! :D
 
Ska kolla runt på lite resor nu. Är så ressugen. Varför är man inte miljonär?? Vädret är skit, och kommer bara bli värre. 
 
Nu ska ja äta, ork inte vänta på han där som är uppe halva nätterna och sover bort halva dagarna. Sen får vi se vad som händer idag. Ska ha fiollektion för mina nybörjare ikväll iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0