Full fart

Nu börjar jag ha många bollar i luften igen. 
 
Ha jobbat på "mitt" dagis förra veckan, den här veckan, nästa vecka och veckan efter det. Skönt o veta att jag får in pengar, o att jag är på en plats där jag kan alla rutiner å så. 
Har även jobbat som ridlärare 2 lördagar, och fiollärare är jag varje fredag. Så livet som arbetslös är inte så stillsamt :p
Sen är jag med o planerar resa till England med laget. Det är såå mycket som ska planeras o göras!!
Ska även planera spelningar med fiolen. 
 
Idag ha ja jobbat, varit på sång och hållit fiol och piano lektion. Imorgon är det jobb och sen åker jag till Asta o fixar allt åt henne o går promenad. 
 
Nu ska ja gå i duschen, lägga mig i sängen o kolla film o sen nattinatti. 
A jobbar kväll hela veckan så lär väl ses nästa vecka. 
 
Idag va ja riktigt sugen på att åka på fotbollsträning. Fast vi hade igår. O ingen träning är det på torsdag heller. Blä. Tycker det är alldeles för lite med en gång i veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0