Fredag

Vet ni hur sjuttons mycket jag hinner med på dagarna?? Hur hinner man jobba :p idag ha ja varit igång sen halv 9 imorse, nu är klockan halv 10, jag har nyss ätit middag och har velat hunnit med 3 grejer till. Men jag är så förbannat trött!!! Måste göra två grejer till +duscha. 
Ha gått o blivit förkyld igen, så energin far snabbt. Inga prover visar nått, så jag är frisk. Man ska tydligen ha det såhär. 3 veckor frisk, sen far det. 
 
Så irritationen börjar komma redan. Förkyld, trött, har saker kvar o göra fast jag bara vill gå å bädda ner mig. Imorgon ska jag jobba o har inte hunnit förbereda ännu. 
Så det får jag göra imorgon bitti. 
O sovrummet tar hundra år. Blir så trött!! 
 
Idag Ha Asta flyttat till Sleipner. Ska nog bli bra bara vi kommer in i rullorna. 
 
Nu ska ja gå å rensa dom där fiskjävlarna. Fast ja bara vill kasta dom åt....vill bara få sängarna in i sovrummet, förberedelserna för imorgon o sen sova. Förbannade fiskar!! O sambon jobbar... Vilken överraskning. 
 
Imorgon är det jobb 12-17. Sen till hästen och sen...vet jag inte. Är ensam hemma, igen. Liiiite trött på det.. 
 
Nästa vecka ska ja får jobba på dagiset en dag. Sången börjar, äntligen! Får se hur det blir med fotboll o förkylning. Annars blir det fiol på måndag iaf. Nästa lördag är sångtävlingen. O ja missar en match :( nästan inte värt det... Men ska bli kul o sjunga med band. Övning på söndag. 
 
Nu fiskjävlarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0