Arbetslös

Igår var dagen här, som jag inte hade hoppats på. Jag jobbade min sista dag på världens bästa dagis. Hur ska jag klara mig utan alla mina gullungar?? 
Dom här första dagarna kommer nog va rätt skönt o bara va, men sen kommer jag nog börja sakna dom. Nog för att jag ska dit nästa veckas onsdag, men det är inte samma sak. 
Ha varit extremt trött dom 2 senaste veckorna. Ha varit väldigt intensiva veckor. Så humöret ha varit därefter också. 
Så nu är jag arbetslös. Håller utkik efter jobb, men hoppas på inhopp till en början.
 
Ihelgen stod jag i mål för första gången i mitt liv. Ja dom där 12 minutrarna för 2 veckor sen räknas väl inte riktigt. Jag stod hela 90 minuter. Och jag har nog aldrig varit så nervös! Matchen slutade 2-2, men vi borde ha vunnit. Vi hade flera farliga chanser på mål som borde suttit. Jag gjorde några hyffsade räddningar, o det va faktiskt roligt :) min nackdel är ju att jag är jätte kort. Men att jag är totalt orädd gör mycket! 
Så igår på träningen fick jag lite målvaktstips och fick stå imål när vi övade skott. Jätte kul! Vår andre målvakt har slutat med fotboll så vi har bara en. Och hon var sjuk förra helgen. Så därför ställde jag upp. Eller egentligen så frågade dom mig, och tror dom att jag klarar det så får jag ju försöka bevisa det då :) 
 
Ligger i sängen ännu och dricker te. Det här är dom bästa morgnarna. Helt tyst i huset, ingen panik och stress, ligga i sängen och dricka te, och bara ligga och fundera. 
 
Har lite o göra idag så borde börja stiga upp. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0