Söndag

Ännu en vecka ha tagit slut. Halva oktober är redan förbi. Tiden går fort.
 
Imorgon börjar jag på mitt nya jobb. Spännande! Frågan är bara var jag satt mina viktiga papper... Sku kanske borda börja leta efter dom. 
Hoppas jag står emot alla nya bobbor! Nästa lördag ska jag jobba som ridlärare igen :) 
 
Blir ingen fotbollsträning imorgon, fotleden är inte bra ännu. Så jag åker o spelar fiol istället. 
 
Annars är det väl inget nytt som hänt. Va ut med Asta idag som va totalt jävla prillig!! Jag va faktiskt riktigt rädd. Men vi kom hem. 
 
Ska gå å leta upp pappren, gå och duscha, och sen bädda ner mig i sängen med en film o sen sova. 
 
På lördag kommer Natti hit, den här gången har hon en kompis med. Så det kommer va fullt hus här I 3 veckor. Tur att vi har stort hus 😜
 
Nu fixa sen nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0