Sista dagen

Jag vet inte hur många gånger jag sagt att det är sista dagen på världens bästa dagis. Men idag va det faktiskt det. För på måndag börjar jag på ett nytt dagis :)
Ledsamt jo, kommer sakna alla barn väldigt mycket :( men ska bli kul med nytt! Men Saltvik kommer alltid vara "mitt" dagis :) Hoppas jag kommer in i rutinerna snabbt och kommer igång. 
 
Men först tänker jag njuta av helg och ledighet. Det är höstlov nu, så jag behöver inte jobba imorgon. Är så lite barn på dagis. Efter idag kan jag nog behöva en extra dag ledighet :p 
Ganska skönt ändå att A jobbar kväll och barnfritt. För sjutton va trött jag är!! Idag ha jag gjort av med mycket energi. Öppnad dessutom så jag va på plats 06.50. 
 
Är ingen fotbollsträning idag heller :/ men hade nog inte kunnat åkt för jag skadade fotleden på förra träningen. Så måste vila den. Ha varit till Asta och pussat på henne. Mockade och fixade allt och var ut på en barbackatur. 
 
Imorgon är jag då ledig, så får se va ja hittar på. Borde städa. Lockar ju jätte mycket...
 
Sku borda laga nån middag också. Ostbågar räknas inte till middag va? 
Tänker krypa ner under täcket tidigt ikväll, med ljus och en film. Och en tekopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0