Måndag igen

Jag tycker verkligen inte om måndagar. Alltid lika trött. Men efter 17 timmar jobb i fredags och Sverige resa i lördags så inte så konstigt.
Det bästa med måndagar är att det är fotbollsträning :)
 
Sista veckan på mitt dagis då. Det kommer alltid va MITT dagis! Nästa vecka börjar jag på nya dagiset. Kul, men lite nervöst :)
 
Igår for vi runt halva Åland kändes det som. Va o provkörde och åkte en båt. Får se lite hur det blir med det. 
 
I lördags va vi och provred en ponny till swe. En väldigt fin ponny men rätt het. Så vi får fundera lite. Det måste ordna sig med Asta. 
 
Usch jag är så trött hela tiden. Min endo håller på och krånglar, så jag tror att mycket kommer därifrån. Humör och trötthet. Mer än vanligt. Jag vill inte skylla på den, men så mycket mediciner jag trycker i mig, och ändå reagerar inte kroppen som den borde på den medicinen. Då blir det kaos i kroppen. 
Min läkare sa att hon inte vill att jag ska ta mera än det jag gör nu. Så jag är rädd för att det blir byte av medicin. Jag vill ju att en medicin som funkar, men jag hatar dom första månaderna när jag byter. Jag mår alltid riktig dåligt. Jag har väl bytt en 8 ggr dom senaste åren. 
Nåja. Bara o vänta o se.
 
Ska snart försöka orka laga mat, och sen är det fotbollsträning. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0