Lördag

Vart tar tiden vägen?? Det är redan söndag imorgon. Ha varit skönt med helg. 
 
I fredags va ja o hälsa på mitt nya jobb. Ska börja på ett nytt dagis som gruppassistent. Ska bli roligt! Alltid lite nervös när det är nytt ställe, nya barn och personal, och föräldrar. Men det ska nog gå bra 😃
 
Idag hann jag va med sambon en sväng, och sen ha ja skött hästen och varit på fotboll ikväll. United förlora tyvärr. Men vår tränare gjorde en bra match! 😃 
 
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Kanske åka till Asta och fixa henne och gå ut med henne. Kanske åka o kolla hopptävling ifall mamma kommit hem. Får Se. Kanske gå en sväng i svampskogen.
 
Längtar till måndag, vill åka på träning! Hehe nu ligger jag i sängen och äter hearts, så lite träning skulle inte skada 😜 
nästa vecka är väl fullspäckad som vanligt. Så länge det är roligt, och jag får gå och sova vid 22, 22.30 så klarar jag mig 😊 jag sover innan kl 23 så gott som alla dagar. Jag är så fruktansvärt trött på kvällarna. Men går hellre tidigt i säng o inte sover bort hela dagen. Än o sitta uppe o uggla o sova bort hela nästa dag. 
 
Den här veckan har jag inte sett sambon mycket. Han har jobbat mest kvällar, och enda dagen han va ledig jobba jag och sen hade jag fotbollsavslutning. 
Många säger "jamen Gud va skönt att du får ha egentid på kvällarna". Jo, dom första månaderna. Förra året. Men sen börja man liksom tröttna. När ska Man kunna göra nått ordentligt? Sitter o längtar bort på semester för då vet jag att då får vi nån vecka tillsammans. 
Jag har försökt sluta klaga på det. Jag vet att det är bara to live with it. Men när det kommer såna här "monsterveckor" när man kan räkna på 2 händer hur många timmar man setts, så känns det bara...blä.
 
I fredags va ja förresten fiollärare igen, och fick beröm! 😃👍 Det känns alltid bra att få höra att dom tycker att man gör ett bra jobb. Jag hade 4 nybörjare när jag började i september. Alla dom är kvar ännu, och igår va vi 9 stycken! 😃 skitkul!!!
 
Nu ska ja fortsätta kolla film, äta mina hearts, och sen sova 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0