Höst

Nu är verkligen hösten här. Är riktigt kallt ute nu. Usch. Vill ju ha sol och värme.
 
I måndags va ja på den efterlängtade fotbollsträningen. Dom senaste veckorna ha det bara varit en gång i veckan, och det känns väldigt lite. Kommer inte mig ut själv. Då fick vi veta att det var Nooras sista träning med oss 😔 Jag hade det på känn på våran avslutning, men blev ändå lite paff. Man ha ju liksom träffat henne nu minst 2 ggr i veckan i ca ett halvår. Så dt känns ledsamt att vi inte kommer få ha henne som tränare nå mer 😔 hon tänker alltså inte stanna på Åland, utan flyttar härifrån. 
vi va bara 6 stycken på träning. Men en jäkligt rolig träning hade vi!! 
 
Igår kändes som en ganska meningslös dag. Har en förkylning i kroppen så känner mig extra trött. Jobbade 9-15, va på sång, höll fiol och piano lektion och sen va ja bara hemma. Andy hade en barndomskompis över, och jag ville bara gå å lägga mig 😜  men av artighet så höll jag mig upp till 22 iaf. Sen va det nattinatti.
 
Idag ha ja jobbat 9-15, och nu är jag bara hemma. Skönt o njuta av tystnaden en stund. Dom där andra är inte hemma förens vid halv sju. 
Klockan är fem och jag har svårt att hålla ögonen öppna. 
 
Imorgon är det jobb igen, sen fotbollsträning. Hoppas inte förkylningen tänker bli värre bara. Vill hinna vara med dom sista träningarna med Chloe innan hon åker hem till England. 
 
Ska väl börja rulla köttbullar nu. Så kanske vi får middag lite tidigare än vanligt. Brukar bli mellan 19-20 annars. 
 
Har idag också pratat med min läkare om Endometriosen som inte riktigt samarbetat den senaste månaden. Så nu måste vi kolla upp att allt står rätt till 😔 Suuuck... Nå skulle ändå bli kallad om 2-3 månader så det är väl bara o lag sig dit. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0