Tisdag

Och jag är fortfarande sjuk. Suck. Höll på och hosta lungorna ur mig imorse. Har så ont i halsen av allt hostande. Tycker jag är mindre täppt, så nu rinner allt ut. Ursäkta min fina kvinnlighet :p 
vaglarna finns det inte mycket kvar av, tack gode Gud. Men är ordentligt förkyld ännu. 
Ligger hemma idag också. Vaknade redan vid 8, o nu är kl 10 o sambon sover ännu. It's gonna be a looong day... Han åker på jobb om några timmar o är hemma igen 22.30... 
 
Lite ont i magen har jag. Kroppen håller på å ställer om sig med nya medicinerna antar jag. 
Jag har fått diagnosen Endometrios. Det suger, ordentligt. Men jag är glad att jag fått veta vad som spökat i min kropp. 
Men min största rädsla är att inte kunna få barn. Har man endometrios kan det vara svårt att få barn. Endel har inga problem alls, andra behöver lite hjälp på vägen och sen finns det dom som inte kan få. Och det vet man inte förens man har försökt. Det är inget som är aktuellt nu, men när man läser om såna som försökt flera år blir man lite nervös.
Jag är extremt bebissjuk, men nu tänker jag njuta av allt, passa på att göra det jag vill, få endometriosen på grej och RESA :) 
 
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Ingenting antar jag. 
 
Torsdag bär det av först till swe och sen båten över till Finland. Då måste jag vara någorlunda frisk!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0