SÖndag

Söndag redan. O va ha ja gjort den här veckan? Ingenting! Legat på soffan och degat och haft ont i nacke och mage. Ännu en vecka har gått åt skogen. Imorgon är det redan 1 juni, helt sjukt va tiden går fort.
 
A har åkt på jobb redan, slött. Tycker inte om söndagar. Men jag får passa på å njuta av sista dagen barnfri och karlfri på 6 veckor. Förra gången var det nästan 3 veckor i sträck, och det kändes länge. Nu är det dubbelt längre. 1 vecka längre än va det vanligtvis brukar vara på sommaren. Nåja, tur att jag har mina hobbisar.
 
Vet inte vad jag ska göra idag. Har ont i nacken o huvudet, så gör inte så många knop. Trodde nog jag skulle va så bra att jag klarar jobba imorgon, men så blir det inte. Kan inte vrida på huvudet, och minsta knyck gör ont ännu. Imorgon måste jag ringa läkaren igen, skulle höra av mig om det inte gått om imorgon. Måste ha sjukskrivning också. Sen måste jag ringa kiropraktorn också, o dit skulle jag få akuttid om jag inte va bra på måndag. Jag har haft ångest enda sen jag va där!! O nu har jag ännu mer när jag vet att jag måste göra om det 😫
 
Sen måste jag få tag i min hudläkare också. Måste höra hur vi ska gå vidare med medicinerna som inte hjälper ett skit. Tänk om jag bara skulle va...helt frisk?? Det är förbanna alltid något. 
 
Börjar bli lite bitter när man varit hemma en hel vecka med krämpor och mycket ensam...
 
Ska ta en liten lugn promenad så jag får frisk luft iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0