Slut på ledighet

Söndag, imorgon är det dags för jobb igen. Men äntligen fotbollsträning!! Jobb 8.30-16, mata hästar o gå ut med Asta, äta o sen träning. 
Hela veckan är fullspäckad, utom fredag tror jag. 
 
Idag har jag rensat blomland, ridit Maya (det gick bra), varit med henne till tandläkaren, klippt gräs o gåTT en liten promenad. Nu har jag fått i nerverna på gräsklipparen så den står nerE o vill inga starta... 
 
A är på jobb, så sitter hemma själv nu. Ska snart gå i duschen o sen börja bädda ner mig. 
Händer så mycket i veckan så jag är ganska förväntansfull! Men jag kommer va trött. O ingen ledig helg blir det nästa helg. Fioljobb hela lördagen, vi har avslutningskonsert, o på söndag har vi bortamatch. 
 
Idag såg jag årets första levande orm! Den slingra precis framför fötterna på Wilma o Asta! Tror hela Bström hörde mig när jag skrek EN ORM!! Satte fast knäna i sadeln o försökte få Maya o trava, jätte lätt när man kniper sig fast o börjar frysa o rysa. 
Usch ja ryser bara ja tänker på det. Jag HATAR ormar!! 
 
Nu är jag uttråkad... O trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0