Sjuk

För ovanlighetens skull :p världens förkylning, hosta och vaglar i ögonen 👍 blev ingen fotbollsmatch för min del. Jag fick ligga hemma istället... skit...
 
Idag är jag hemma från jobb. Ligger hemma o snorar för mig själv. A jobbar kväll enda till onsdag så det blir ensamma kvällar :/ men vi hann umgås lite på dagen iaf. Bastu hann vi med! Hade jag jobbat hade jag inte sett han förens typ torsdag morgon. Är så trött på kvällarna att jag brukar hinna somna innan han är hemma. 
 
Idaf fick jag veta att jag är en av finalisterna till årets Vokalist Deluxe! 😃 jag sökte bara på skoj, och kunde inte närvara på audition, så skickade en film. Och alla i juryn va överens om att jag skulle vara med 😃 skitkul! Jag ser mest framemot att man ska få hjälp o jobba med själva sången, men sen också hur man rör sig på scenen. Ska bli kul! Sen att det är en tävling är mindre viktigt 😃
 
ikväll ha ja försökt plocka lite i vårt överfulla rum. Fick fram lite grejer åt Jade men sen orka jag inga mer. Sen har jag legat nerbäddad. Huvudet är rastlöst men kroppen är inte riktigt på gång. Har tvättat och lyckats bytt sängkläder. Vill alltid ha renbäddat när man är sjuk. 
 
2 timmar tills A är hemma... Jag tycker inte om dom här veckorna när han jobbar så mkt kväll. Förra veckan hade jag fullt upp med arbetskväll, sångkonseET, fotboll... Tror jag ska förflytta mig till sängen o slå igång en film. Imorgon är jag också hemma från jobb. Håller på å hostar lungorna ur mig, snoren rinner, täppt i näsan o ont i halsen. YES! 
Kan inte nån som bara vill ligga på soffan hela dagarna få mina förkylningar?? 
fotbollsträningen missade jag ikväll också 😔 
 
Jo just nu suger det lite faktiskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0