Lördag

Det känns lite bättre idag! Inte alls samma smärta när jag sitter stilla. Det är när jag rör huvudet, o när jag ligger ner. O knycker till. Det känns typ som nått skulle sitta på fel. 
 
Imorse vakna jag vid 7 när sambons alarm tjöt. Sen tog det bra länge innan jag kunde somna om igen. Idag jobbar han bara till 15, så ikväll får jag ha han hemma 👍 hela dagen går, men det slår nog en lördag kväll. 
Imorgon jobbar han kväll 14-22, och det suger duktigt. Söndag kvällar är såna som jag bara skulle vilja vara, bara ta det lugnt sista kvällen av veckan. Göra nått tillsammans. Innan ännu en vecka tar fart. 
 
Det är 6 veckor tills jag får semester!! 😃 A får till midsommar o går på jobb när jag får semester. Det är som det är. 
 
Ha varit på en liten promenad idag. Riktigt skönt! Bra musik i lurarna, o bara gick i min värld 😊
ha duschat just, o nu väntar jag bara på att A ska komma hem. Nu måste jag komma ut o göra nått innan jag får spunk!! 2 timmar kvar ännu, snark...
 
Hoppas på att kunna gå på jobb på måndag. O fotbollsträning. 
 
Ha satt igång en maskin tvätt, nu är jag fruktansvärt uttråkad. Lägger mig i sängen igen o slår igång nån film så tiden går. 
 
Jag vill ut o resa igen!! Nästan varje dag är jag in o kollar på hus o lägenheter till salu i Thailand. Finns så många fina, o Inte alls så dyra. 
Min dröm är att åka till Thailand november-april och jobba o bara va o njuta. Men vet inte vad jag skulle jobba med. Jag blir ändå av med jobbet sista augusti. Mitt vikariat går ut sista juli, men får stanna till sista augusti.
så varför inte 😏
 
Nåja. Nu ska jag bli av med nackspärren, klara av att jobba mer än 1-2 veckor innan jag blir sjuk igen, köra igång med fotbollen och bli sams med Maya 😜 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0