Långledigt

Gud va skönt! Den här veckan va det bara jobb månd-torsdag. Jag ha varit skittrött hela veckan. Somnat innan halv 11 varje Kväll. Fattar inte hur man kan va så trött hela tiden. Sen ha ja haft väldigt ont så det kan kanske ha med det åxå. 
 
Ha haft terminens sista sånglektion, tråkigt :/ men på tisdag ska jag uppträda på Medis med 2 låtar. All of me och jar of hearts. Ska bli kul! 
Igår va det valborg. Julia och victor va över och umgicks :) nu håller vi på å smider planer :D 
 
Idag är det 1 maj. Snart är sommaren här! A jobbar hela dagen, och sen kväll hela helgen, blä...
Jag ska till Bström o hjälpa Wilma med hästar o hund. Ska försöka ta en långpromenad med Acke. Är väldigt fint väder. 
 
Vet inte vad jag ska göra ihelgen. Det som faller mig in. Borde fixa lite på gården. Knäet är någorlunda nu så borde kunna stå på knäna i landen. 
Njuta av ledighet, för nästa vecka är fullspäckad. Fotbollsträning, fotbollsmatch, sångkonsert, arbetskväll, hålla fiol å pianolektion, fiolkonsert och så ska jag på återbesök efter operationen. 
 
Helgen efter det så ska vi åka till Finland för svärmor fyller 70 år. 
 
Nu tänker jag bädda ner mig i sängen en stund till med mina värktabletter, som inte funkar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0