Kiropraktor

Inatt ha jag sovit riktigt dåligt. Vaknade kl 2 o hade så ont i nacken att jag inte visste hur jag skulle ligga. För allt gjorde så fruktansvärt ont. Gick upp o tog lite värktabletter, o låg o vred o vände mig. Lyckades somna till slut. O när ja vakna igen hade ja så jäkla ont. Så då fick jag nog o ringde kiropraktorn. Jag har aldrig varit till kiropraktor och har varit väldigt glad över det. Jag HATAR när det knakar i kroppen!! 
Nu fick jag det bekräftat också, att jag visste att det skulle va fruktansvärt obehagligt!! Bland det värsta jag varit med om på länge. Men vilken känsla efter han hade knäckt nacken åt båda håll. O sen masserade han massor, o det gjorde så ont så ont. 
Jag har en ordentlig nackspärr. Och han kunde inte garantera att det skulle bli bra efter 1 gång. Har jag fortfarande ont på måndag så skulle jag få en "akuttid". HOPPAS jag slipper gå tillbaka! 
Var jätte skönt direkt efter, men sen ca 1 timme efter började det värka som sjutton igen. Å så skulle det va. Så nu antingen ska det sakta börja bli bättre, eller så kommer jag känna likadant. 
 
Idag va jag och mamma o gratta Ronja som tagit examen. Jag sku också kunna ta examen igen 😃
annars ha jag bara legat hemma o gjort ingenting. Imorse kunde jag knappt göra nått för att jag hade så ont. 
Vet ni hur fruktansvärt uttråkad jag är???!! Jag blir galen. 
 
Jo, igår, eller förrgår va jag med sambon till akuten. Lyckades få ett fiskedrag rakt in i benet. Hur det gick till, är bara så klantigt så det finns inte 😝 han va inte ens ute på sjön!
 
Kom på nu att jag har ju inte ens ätit middag än, o klockan är 21. Jag som bäddat ner mig redan med vetekudden. 
A är på jobb som vanligt. 😞
 
Hoppas det känns bättre imorgon😊 endometriosen har gett med sig rätt bra, så det är skönt! Men jag vet att om en vecka kommer det en skov till... 
 
Nu ska jag stek en liten köttbit, och sen bädda ner mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0