Gissa vad...

Japp, jag är "sjuk". Har ordentlig nackspärr så jag inte kan röra mig ordentligt. Igår morse steg jag upp och tänkte gå ut o gå på morgonen. Borstade håret, slängde över håret till ena sidan, och KNAK! Sen va det kört. 
Usch va less jag blir. Tänk om man skulle få hålla sig på benen mer än 1 vecka iaf. 
Ha sovit jätte dåligt inatt, ha haft så jäkla ont. Vaknade kl 7 o ringde till jobbet, och sen efter ett tag kunde jag somna om. O vaknade 10.30! Ringde Cityläkarna, och fick muskelavslappnande. Röda trianglar på förpackningar brukar va bra ;) Just nu känner jag ingen skillnad. Ska ta en till om någon timme, men det blir nog före. Vet inte hur jag ska sitta eller ligga för att inte ha ont. 
Blir hemma imorgon också. Är helt omöjligt att jag skulle klara av att jobba. 
 
Hoppas det går över snabbt. Missar fotbollsträningen, igen :( I torsdags hade vi vårfest på dagiset, så då missade jag också fotbollsträningen. Jag vill ju träna!!! Och jobba!
Hade tänkt boka en sånglektion också, men det får vänta. 
 
Jaha, vad ska jag göra idag då. Eller ikväll. A jobbar kväll. Ingen aning. Kan ju inte göra något. Växer nog fast i soffan med filmer. Suck.
 
Men jag ska njuta av den här veckan. Har haft J här nu i närmare 3 veckor, så nu är det skönt o ha barnfritt. Men sen ska hon va här i 6(!!) veckor. Jaa...
 
Är lite nervös nu hur kroppen reagerar på mina mediciner mot Endometriosen. Den här veckan borde det märkas om dom hjälper något. Tar ju alltid ett tag för kroppen att ställa om sig, men om det är ditåt iaf.
 
ÅÅh jag är så uttråkad. Om någon vill hitta på något fredag-helgen så är jag öppen för förslag. A jobbar kväll så jag är ensam hemma. Just nu gör jag inte så många knop.
 
Ska just äta, till att börja med :p Kyckling! Mums! Kyckling och kokta grönsaker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0