-

Blev sjukskriven hela veckan för nackspärren. Är bättre, men inte bra än. Kan inte vrida huvudet som vanligt och knycker det till gör det ont. O när jag ligger ner på Vissa sätt.
 
Inatt har min endometrios Varit för jävlig rent ut sagt. Vaknade vid halv 4 å hade så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Tog flera värktabletter och lade mig på soffan i fosterställning. Låg vaken nån timme, o bara låg o vred o vände mig av smärta. Sen började tabletterna göra sitt så sen fick jag sova nån timme till. 
Jag hatar den här smärtan!! Den som inte har endometrios kan inte ens föreställa sig vilken smärta man får stå ut med. Fortsätter det så här tror jag ja kommer tuppa av en dag. Så förbannat ont har jag.
Om man ska se något positivt i det här, så är det bra att jag fick det här när jag ändå är sjukskriven. 
 
A jobbar kväll ikväll, så här ligger jag ensam o ruttnar på soffan och tycker synd om mig själv. 
 
Missar båda fotbollsträningarna den här veckan 😠 tur att vi inte har match ihelgen. Tror jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0