Slut på semester

Nu är vi hemma igen. Har hunnit jobba 2 dagar.
Ville inte alls hem... Det har snöat. Det är iskallt, det är blött, det är lerigt, det är bara....blä!
 
Resan var lyckad! Så skönt o få komma bort. Va borta 20 dagar, men skulle kunnat stannat ett tag till. Jag trivs verkligen inte med kylan. Det bara är så. Min kropp mår inte bra av kylan. Jag har kliat sönder hela ryggen på 2 dagar, o fingrarna värker. Jag ska bo där det är varmt. 
Som Andreas skrev, det bästa med att komma hem, är att börja planera nästa resa :)
Det va nog skönt o få komma iväg med bara sambon. Jag har fått ha han helt för mig själv, ingen annan som man måste hålla på å anpassa sig efter, o bara fått ha egentid. 
Men nu är det slut på det. Nu är allt som vanligt igen. Varannan vecka är ungen här, och varannan vecka jobbar han mest kväll och då hela helgerna också.
 
Men det va nog skönt o träffa familjen igen. O alla djur. Vi har ju en ny häst hos oss :) Senti har blivit såld, och vi har fått Maya till oss. En söt liten D ponny från Swe.
 
Nu är allt tillbaka till det normala. Kände i måndags morse att pulsen gick upp igen när jag började fundera på allt jag har framför mig. Kul o träffa alla söta barn igen på jobbet! Även om jag är livrädd att bli sjuk igen..Ja vill verkligen inte!
Snart är allt igångsatt, och jag hoppas kunna ta det lite lugnare. Bara o få igång rutinerna igen.
 
Igår var jag och spelade fiol. Riktigt roligt! Och idag har jag haft dubbelsånglektion. Det gick bara bra :)
Imorgon ska jag rida nya ponnyn för första gången. Sen vet jag inte om jag ska o hålla lite piano o fiollektion. Torsdag är det sång igen, och sen är jag ledig fre-mån! Skönt!
 
Imorgon börjar jag kl 07. Hmm...Hur tänkte dom där... Jag är verkligen inte morgonpigg.
Bäst o krypa under täcket. O sova bort huvudvärken jag fick nu ikväll. Imorgon ska vi få lite Guds ord i oss när vi ska till kyrkan med dagiset! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0