Äntligen!

Nu är dagen här som jag längtat så efter! Idag börjar resan :) ååh! 
Jag började räkna ner vid 160 dagar. Egentligen har det gått ganska fort. Men ha ju känts väldigt länge ändå. Men så är det alltid när man längtar efter nått :)
 
Vaknade tidigt idag. Ha vaknat tidigt alla morgnar. Men idag var det extra tidigt, vid 8. Måste packa det sista, försöka reda upp lite till, fylla baljan, och sen kommer Rasmus och Ronja. 
 
Igår kväll kom hela släkten hit. Dom fick instruktioner om huset, och fick kaffe och tårta. O försökte hjälpa oss med den läckande toaletten. Den ska min snälla bror försöka fixa nu när vi är borta. För nu ha vi stängt av den.
 
Nu ska jag nog börja göra nått. Försöka att inte väcka sambon bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0