3 dagar kvar

Gissa vem som däckade i feber. Bra tajming... Ha varit väldigt konstig i magen också. Så har varit hemma från jobb, legat hemma och tyckt synd om mig själv. Måsta pina mig till tandläkaren, och hade en fyllning som höll på å gå sönder, men ingen brådska o laga det. O ännu en gång fick jag höra att mina tänder såg bra ut! Äntligen är jag på rätt väg :) Så nu känns det bra o ha det gjort innan resan. Sen va ja en sväng via sjukan, o sen hem o bädda ner mig. Ha försökt plockat lite här hemma.
Passena är hittade+lite thailändska baht. O resväskorna är redo att fyllas. 
 
Vi åker från Åland på lördag dag. Min snälla bror och Ronja kommer o skjutsar oss till hotellet vid Arlanda. Sen sover vi på Connect, och på söndag dag lyfter flyget. 
Vi flyger en 5-6 timmar, o mellanlandar i Dubai. Där måste vi vara några timmar, och sen på natten flyger vi vidare till Bangkok. Tar också en 5 timmar typ. 
Vi landar vid typ lunchtid i Bangkok. Då ska vi ta oss till vårt hotell, och sen leva livet i Bangkok! :) Vi blir där måndag-fredag. Fredag tar vi bil (nej vi ska inte köra) o åker till samma ställe som förra året. Då blir det beachen DIREKT! O där blir vi 2 veckor . HELT underbart! O nu är det bara 3 dagar innan resan börjar! Det har varit lååånga dagar. Jag har varit sjuk, det är smått kaos i huset ännu, Andy jobbar, jag längtar lite för mycket. Så det känns långt. 
 
Ikväll jobbar Andy kväll. Så jag har väldigt tråkigt. Ha försökt plocka lite, men är trött. Och mörkrädd... 
Imorgon jobbar han kväll igen. Sen ett dagpass och sen är det semester. 
 
Skulle behöva göra lite ärenden i stan också innan resan, köpa lite grejer. Får försöka med det på fredag tror jag. 
 
Sitter o ser på antingen 16 and pregnant, eller typ stalkers program. Jäätte smart när man sitter här ute själv o är mörkrädd. 
O på tal om pregnant, så har jag fått veta att en av mina kompisar ska få bebis! :D Så i augusti får jag snusa bebis <3
 
Nu ska jag försöka leta upp ett papper som behövs till resan, sen lägga mig i sängen, sätta igång en film, o vänta på att sambon slutar jobba. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0