Torsdag

Första dagen på jobb sen jag fick nackspärren. O herregud va trött jag är!! Ögonen har vindat i huvudet hela dagen. Men skönt o börja jobba igen. Vi har jätte lite barn kvar. Många har gått på sommarlov. Är nog lite avis på alla som har sommarlov nu. Tänk när man va sådär liten och inte behövde fundera o bry sig om nått. Då hade man bara sommarlov och fick bara va :) 
 
Efter jobbet for jag till mamma o Wilma en sväng, och sen va jag på min efterlängtade fotbollsträning! Hade inga tränare på plats så det blev lite mer lallträning än vanligt, men det va skönt! På lördag har vi borta match o då har vi heller inga tränare med. 
O efter träningen var jag på piano och fiollektion. Åh va jag längtar efter mitt piano!! Hoppashoppas dom ringer imorgon o säger att det har kommit. 
Imorgon jobbar jag 7-15, sen sånglektion 15.30-16.30, sen kanske jag åker o tittar på Wilmas dressyrträning som är runt 17 tror jag. A jobbar kväll.... o lördag me. Så ikväll hinner jag se han innan jag somnar, och imorgon kväll innan jag somnar.. sen... söndag kväll. 
 
Nu sitter dom på båten på väg hem, o har Natti med sig <3
Jag har nyss ätit, ska gå i duschen nu och sen bädda ner mig med en film. Är så sjukt trött. 
 
Är jätte jätte många som har varit in o läst mitt inlägg igår. Och tack för alla fina ord jag har fått! <3
Jag ville bara skriva hur jag mår och känner mig. För ibland så syns det utåt väldigt bra att jag kanske är nere, är trött, ledsen, irriterad... Och jag känner att ibland så förstår inte alla. Varför jag är så. Har fått känslan många gånger att men det är ju inte så farligt. Klart du orkar jobba, klart du orkar spela, klart du orkar komma med på det här, klart att du är trött när du gör som du gör... Men allt det där är inte självklart för mig alla dagar. 
Vissa dagar vill jag bara lägga mig ner och gråta och hoppas att allt bara ska försvinna och bli bättre. Helst inte se någon eller prata med någon. O verkligen inte göra något.
 
När jag var sjukskriven nu, det enda jag gjorde var att jag tog mina promenader, sen låg jag i sängen. Jag var så otroligt nere att jag bara ville sova bort dagarna. Jag hade skitont, tog starka mediciner, och va bara...ledsen, irriterad, arg, frustrerad...
Jag hoppas innerligt nu att jag håller mig frisk nu ett tag. 
 
Men nu blir det duschen, och imorgon är en av veckans höjdpunkter: SÅNGLEKTION :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0