Tisdag

Näst sista dagen sjukskriven. Nackspärren har släppt för flera dagar sen. Men har haft ordentligt krampande muskler, men det släppte för någon dag sen. Så nu ha musklerna varit ordentligt ömma.
Jag har börjat göra mer, och säger jag att ju mer jag gör, och jag inte känner något så ljuger jag. Jo, det känns. Jag vet inte om jag kan säga att det gör ont, det bara känns, eller att det är ömt eller va det är.
Jag kör på nu iallafall! Torsdag ska jag på jobb. Så imorgon till är jag sjukskriven, och ska för 3e gången till fysioterapeut. 
 
Idag och igår har Jade varit med mig. Båda dagar har hon fått rida, och det har varit tummen upp! Förutom att Maya bara åt.... Lovade henne att hon skulle få imorgon också, så imorgon blir det tidigt uppstigning och åka o släppa ut hästarna, mocka och sen får hon fara ut o skritta. Och lite trava! 
Tidig uppstigning har det varit varje morgon. Familjen är i Budapest så jag är djurvakt. Vi ha inte bott i Bström så det ha varit ett jäkla körande fram o tillbaka! Kattorna ska ha mat, hästarna ska in och ut, ner på betet 6 tim/dag, och hö ska dom ha. Så jo, ett jäkla tvinnande. Acke ha bott hos oss sen i lördags.
Jag tycker det är jätte roligt när dom far bort och man får pyssla på själv, men herregud va skönt att dom kommer hem imorgon kväll!! :p
 
Jade fick välja mat idag, vi va i stan o köpte fiskmat så passade på å äta ute. O va blev det, hesburger :p
Åt rätt tidigt, så när vi va hemma ikväll igen o va lite småhungriga, det enda vi hade i kylskåpet va kycklingnuggets :p Diet jo..
Sen ha vi räddat en fågelunge! Eller jag o Jade ha stått å pratat o tittat på den o ja har ringt runt o fråga va ja ska göra, o Rasmus o Ronja kom o tog den o körde den bort från centrum. 
 
Imorgon åker sambon o J till Swe för att titta på Nattis avslutning. Jag får snällt stanna hemma. Dom måste åka redan imorgon kväll eftersom den börjar redan kl 10 på torsdag.
Såå jag åker nog o väntar på min kära familj som kmmer hem imorgon kväll och sover med dom. Vågar inte sova själv :p
 
På fredag ska jag äntligen få åka på sånglektion! Som jag längtat! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0