Orkar inte...

Nu får det va nog. Nu orkar jag inte med det här längre 😔 har så fruktansvärt ont HELA tiden. Jag vet inte hur jag ska sitta, ligga eller stå för att det ska göra så lite ont som möjligt. Är som att musklerna skulle vara i kramp hela tiden. 
 
Igår va ja först å träffa en läkare. Hon gav mig starkare mediciner, som jag skulle somna av så jag skulle få slappna av. Å jo, jag somnade ganska snabbt efter att jag tog dom igår kväll. Sov till 06 o då va jag klarvaken o hade så ont att jag bara ville gråta. Låg o vred o vände mig 1 timme o försökte hitta en ställning som inte gjorde så ont. Finns tyvärr ingen... Steg upp och gick ut med en liten promenad. Tog en till tablett, gick i duschen o sen fick jag sova nästan 3 timmar till. O nu har jag ont igen 😭 
 
igår va jag också till kiropraktorn igen. Knäckte ryggen o nacken o sen masserade han massor. Sjukt ont o obehagligt!! Men jäkla skönt för stunden. 
Han trodde det skulle börja ge med sig nu. Men idag är det värre än i förrgår. Det är på ett annat sätt nu. 
Är sjukskriven tills imorgon, och är jag inte bra då, skulle jag bli sjukskriven hela veckan, och så skulle jag troligen få gå till en fysioterapeut. Och kiropraktorn ville att jag skulle komma en gång till.
Har varit borta från jobb 1,5 vecka, fotboll 2 veckor, hästarna flera veckor... 
 
Som det känns nu, så sku ja bara vilja kapa bort nacke, rygg o axlar. 
O gå runt o ha ont tryter duktigt på humöret o nerverna. Stör mig på allt o alla, o vill inga alls göra nått. 
 
Ska försöka ta en liten promenad senare idag igen. Ska ta mera mediciner, skulle ta dubbeldos av dom ena muskelavslappnande o se om det hjälper.
 
För just nu sku ja bara villa lägga mig ner o gråta, o stänga in mig tills det ha gett med sig. 
Men det hjälper inte, så det är bara o bita ihop 😩

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0