Onsdag

Sista dagen sjukskriven. Idag ha ja varit till fysio också. Fått lite övningar som jag ska börja köra. 
Jag är "friskförklarad", men nu måste jag jobba med mig själv. Far dit med nackspärr, och när den släppt så hittar man en massa andra grejer istället. 
 
Gjort lite ärenden på stan med A, tvättat bilen och fixat hästarna och stall. 
 
Nu har A och J åkt med båten till Swe, så jag är ensam hemma. SKÖNT! Faktiskt! Det är tyst och lugnt här nu. Bara jag och Acke :) Råkade somna till i soffan en stund, är sjukt trött! 
Ska gå ut på en promenad med Acke, sen ska jag packa inför morgondagen och sen åka till Bström. Vill inga sova ensam hemma, mamma pappa och Wilma kommer hem ikväll så jag åker till dom och sover. Mes, jag vet ;)
Acke har tuggat sönder ännu ett av mina 5 euros läppfett, så nu får han nog åka hem faktiskt :p
 
Imorgon tänker jag träna. Å så är det med det. Är jag friskförklarad, så då tänker jag träna. Punkt. Kan jag jobba, då kan jag träna. 
Är ensam hemma till imorgon kväll, så imorgon blir det jobb 7.15-14.45 sen via min fysio och hämta ett papper, och sen träning. Sen får jag se vad jag hittar på på kvällen. Njuter av tystheten och ensamheten :p Har varit ganska intensivt nu i 2 veckor. Eftersom jag har varit hemma varje dag. Så nu ska det bli skönt att komma igång med allt igen. Speciellt fotbollen och hästarna. Men med hästarna måste jag ha lite hjälp. Dels för att Maya har testat mig ordentligt, och Asta ha blivit så fruktansvärt fjompig... Men det går framåt :)
 
Nu ska jag sätta igång o gör nått. Annars somnar jag bort, ögonen börjar gå i kors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0