Lite positiv

Jag kan väl försöka skriva ett lite positivt inlägg här för en gångsskull 😜
 
Imorse var jag till kiropraktorn igen. Va jag hatar o knäcka nacken o ryggen!!!! Men det är så skönt efteråt. Som att det knäckts på rätt. Hade jag inte gått dit, hade jag nog inte varit så "bra" som jag är idag. 
Han masserade massor, o det gör så ont så ont. Men känslan direkt efter är så sjukt skön. Men nu börjar det värka igen. 
Skulle varit till fysioterapeut idag, men hon flyttade den till imorgon istället. Ska bli intressant o se vad hon säger!
Tar bara smärtstillande till natten, försöker stå ut på dagarna. Den jag tar till natten så somnar jag ju av, o sen sover jag precis hela natten. Så skönt! Det har jag inte gjort på flera veckor.
 
Var till dagiset idag med mina sjukintyg, och hälsade på mina söta barn. Ååååh va ja saknar dom!! Man får lite i nerverna ibland, och det är ett påfrestande och faktiskt rätt tungt jobb emellanåt, men herregud va gulliga dom är dom små liven <3 Men så är det väl med alla jobb. Tungt o påfrestande ibland 😊
Fåt massor med kramar, och jag skulle inte få åka. Det dög inte å säga att jag kommer nästa vecka 😜
Senast torsdag ska jag baske mig va på jobb! Hoppas det ger med sig så kanske jag kan gå någon dag tidigare. Lite trött på å va hemma nu. Är bara snart 5 veckor tills jag går på semester, så sku gärna hinna jobba innan 😝
 
Jag har pratat med min ena sånglärare idag. Har bestämt mig för att köra en sånglektion till innan det blir "sommarlov". Så jag har något o se framemot! 😃 sen har hon övertygat mig att jag klarar av att vara med på ett klassiskt sångprojekt dom ska sätta igång också. Jag ha väl funderat på det, men inte trott att jag är bra nog för o va med på något sånt. Men efter att ha pratat med henne, så ska jag försöka! Hon vet att jag kan, så då är det bara å sätta igång o jobba 😊 ett nytt mål, och en utmaning som ska bli roligt att ta mig an. Men också nervöst 😊
 
Väntar så ivrigt på mitt piano!! 😃 så kan jag sitta hemma o klinka o sjunga. 
 
Ikväll blir vi barnfria! Får se vad vi hittar på 😊 Kanske bastu o mys iaf.
 
Kanske åker o kollar på fotbollsträningen. Är så träningssugen!! Så orättvist... 😠 på söndag har vi hemmamatch så då ska jag åka och heja 😃 Jag o Julia kanske ska åka o kolla United matchen på lördag. Våra 2 duktiga tränare är ju med o spelar!
Palta på mig kläder bara, för nu vill jag inte sitta hemma mera. 
 
Vet inte vad jag ska göra nu. Väntar på att tvättmaskin ska bli klar så jag kan hänga upp den. Är lite lätt uttråkad. 
ha varit o handlat idag också. Så vi klarar oss några dagar.
 
Kanske jag skulle gå en promenad nu 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0