Jahapp...

Nu är smärtan på ett annat sätt. Förut kändes det som att typ två ben låg o skavde mot varandra, som att något låg på fel. Men nu har jag kramp i musklerna, ha haft det över ett dygn nu. Är riktigt irriterad nu.. 
Pratat med läkaren imorse, och hon sjukskrev mig en vecka till, till nästa onsdag. Suck!! Och så fick jag remiss till fysioterapeut. Så ha jagat fysio hela morgonen, och det va ju jätte lätt.... Testade först ÅHS. 25 minuter satt jag i telefonkö (30 min har dom telefontid), för att få höra att första lediga tiden var 20 JULI. Jahapp. Hinner ju få nackspärr 7 ggr om innan den dagen. 
Ingen annan svarade. Så jag bokade in mig till kiropraktor imorgon bitti igen. Det har hjälpt! 
Och precis just ringde en fysio upp. Finally!
Idag ska jag till Åsa också. Se om andning och toner kan hjälpa mig. Jag börjar bli desperat så jag testar allt!!
måste till cityläkarna också å hämta mina papper.
 
Med en konstant smärta i 1,5 vecka, så far både nerver och humör. O sitta hemma hela tiden, är så fruktansvärt tråkigt. Jag missar fotbollsträningar och matcher, jobb, sång, fiolövningar, hästar... Då blir man lite bitter. 
 
Nått positivt då. Jag har äntligen beställt mitt piano!! 😃 så nu är det påväg till mig. Som jag längtat!! 
Väntar bara på att sambon ska sätt ihop trumsetet också, men lär nog göra det själv snart. Men jag har ingen aning om hur det ska va 😜
 
Ska hopp i duschen nu, och sen ta mig till stan. Ska egentligen inte köra bil. Men har inte så stora val. 
 
Hade jag inte varit sjuk så här länge, så skulle jag ha kunnat åka på Nattis avslutning nästa vecka. Men inte så populärt o ta ledigt när jag varit borta över 2 veckor. Fast jag har 1 dag övertid o ta ut. 
Lite synd, när Andy äntligen kan åka på hennes avslutning så kan jag inte komma med :/ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0