Fredag

Så har ännu en vecka gått. Helgen kommer bara springa förbi. 
 
Idag är sambon ledig, o vi är barnfria tills typ ikväll. Jag ska till fysio kl 14, o sen ska jag o äta med jobbet kl 17.30 i stan. Vi vann motionskampen mot andra dagiset så dom måste bjuda oss på mat 😊 blir middag på garden och sen blir det hemfärd för mig. Fast jag gärna skulle ha festat till lite. För det första får jag inte dricka alkohol med mina mediciner jag tagit, o för det andra, dricker jag alkohol så glömmer jag nog att jag har ont i nacken...
Men mat måste man äta, och blir kul o komma ut o se lite folk.
 
Sen på lördag frågade Julia om vi skulle gå och se Åland Uniteds match. Måste ju heja på våra tränare! 😃
o från lördag ska jag vara häst-hund-katt vakt. Mamma är orolig att jag ska glömma nån, men sååå borta är jag inte 😜 det enda är att båda hästar ska skrittas 30-40 min varje dag. Ehm. Nå jag har Jade här, o hon blir nog överlycklig om hon får komma med. Frågan är bara vem jag vågar sätta upp henne på 😜 
 
Tror jag ska gå en promenad för karln har inte vaknat ännu.
imorse var första morgonen som jag vaknade och inte kände den där äckliga smärtan i nacken!!
jo det gör ont och är ömt, men nu jäklar är det nog snart bra!! 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0