-

Här ha ja inte varit så aktiv nu.
 
Va ha hänt då. Jag har fyllt 25 år, spelat sista fotbollsmatchen för "vårsäsongen". Förlust blev det. Haft min sista sånglektion på ett tag. Firat midsommar med fina människor. Tränat fotboll, jobbat som fiollärare...
 
Igår satt jag på toaletten mest. Var på fotbollsträning men efter det trodde jag ja skulle spy. Så idag ha ja varit hemma. Ha kört ordentligt i magen hela natten, men imorgon åker ja på jobb. Trodde först att jag skulle åka på magsjuka, men tror det är nått jag fått i mig. In med immodium bara 😜 vill inte sitta hemma. 
 
Hela ligan är inne i stan. J har en kompis här hela dagen, så full fart här. Men nu får jag äntligen njuta av ensamtid och tystnad! En stund. 5 veckan nu, 1,5 vecka kvar, sen blir det barnfritt! Jaa, det ska bli skönt! Helgen har vi barnfritt också 😃
 
Tror jag ska lägga mig i sängen o slå igång en film. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0