Torsdag

4 dagar kvar av min semester. Det ha inte alla varit en rolig semester. Jag har inte kunnat gjort allt jag velat. Vädret ha varit skit. Sjuk så gott som hela semetsern. 
 
Igår va jag med till swe o lämnade Natti på tåget. Vi passade på att göra Escape room. Skitkul, men skitsvårt! 
Man blir instängd i ett rum, så ska man leta efter ledtrådar för att ta sig ur rummet. Eller vårt gick ut på att vi va bankrånare, och skulle råna banken på deras diamanter. Vi måsta få mycket ledtrådar, men med 2 sekunder kvar lyckades vi öppna diamant kassaskåpet! 
Det va inte sista gången vi gjorde det :)
 
Snart ska jag iväg o göra teoriprovet till lilla E körkortet. Blir nog förvånad om jag fixar det :p 
 
A jobbar, o nu har vi helt barnfritt! 3 dagar i juli hade vi barnfritt. Så i princip enda sen slutet av maj början av juni så ha vi haft barn här. Ska bli skönt med några veckor barnfritt nu! 
 
Idag eller imorgon ska jag ringa till HC och höra om jag får komma dit. Liite bättre i halsen. Jag har varit sjuk i princip en månad nu. Jätte kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0