Tisdag

Nu drömmer jag väldigt mycket på nätterna, å då sover jag sämre. Vaknar en 2-3 ggr per natt. O sen vaknar jag tidigt på morgonen av hosta o att jag har så ont i halsen. Sen kan jag inte somna om. 
 
Klockan är nu halv 12 och jag ligger fortfarande i sängen. Druckit en kopp te o kollat en film. A är på jobb. 
 
Imorgon ska Natti skjutsas till Stockholm så hon kan ta tåget hem. Vi hade planerat en gröna Lund resa imorgon med syster men det blir inga av. Hon ha också fått ont i halsen o blivit förkyld. Å jag är absolut inte i skick för nått sånt. Jag blir yr av att gå upp o ner i trappan hemma, o sen hostar jag lungorna ur mig. 
Så fort jag pratar mycket, rör på mig, skrattar så börjar jag hosta. Jag har så förbannat ont i äggstockarna av att hosta så mycket. 
 
Jaa, ska väl se klart filmen, sen borde jag uträtta lite ärenden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0