Onsdag

Alltså på fredag börjar Rockoff. Det betyder att sommaren snart är slut. Å det ha inte ens varit sommar. Ingen värme. O nej någon dag här o där räknas inte. Mina vinterjackor hänger fortfarande kvar. o det får dom fortsätta göra. 
Jag hatar verkligen vinter och kyla. Jag hatar när det är kallt, när man måste klä på sig sjutton lager kläder, o ändå fryser. Hatar är ett starkt ord, men jag hatar verkligen vintern. Så sommaren ha man gått å väntat på 1 år nu. Åsså blir det ingen sommar. Yes vad glad man blir! Gissa vart alla mina sparpengar kommer gå? RESOR!! 
Troligen en i september, och sen blir det i vinter. 
 
Vaknade rätt tidigt imorse. A for på jobb till 10, så det blir en lång dag. 
Igår for vi med lilla vator båten in till stan :) tog inte alls så länge. Lite på 1 timme. Stannade påvägen på en holme o grillade. Riktigt mysigt! 
O kvällen innan det badade vi vildmarksbad och kollade på film. 
Väntar på att klockan ska bli halv 6, så ska vi åka med båten till swe. A hinner bara hem o vända så ska vi iväg. Iväg på lite egentid, kvalitetstid tillsammans <3 sen imorgon sen eftermiddag kommer Natti med tåget till Stockholm så tar vi med henne hem. 
 
O på fredag kommer mina kollegor hit :)
 
Nu ska ja gå i duschen, eller kanske se ett game of thrones avsnitt till 😇 sen packa lite, o sen skulle ja behöva göra lite ärenden. 
Idag ha ja ätit halva antibiotika kuren! Tack gode gud. Snart slut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0