Min vanliga tur

Typ halva min semester har jag varit sjuk. Igår fick jag veta att jag har streptokocker igen... Fick ingen antibiotika utan den här gången ska det gå över av sig själv. Är inte jätte impad över läkaren jag var till... Är det lika förjävligtpå måndag skulle jag in igen. Hostar lungorna ur mig, huvudvärk sen imorse, riktigt sprängande, ont i halsen och öronen.
Så Rockoff ha varit väldigt lugn för min del. Eller ja. Senaste månaden ha varit lugn. Ha ju varit förkyld 1månad. Senaste fotbollsträningen jag var på va 22 juni tror jag. Eller veckan efter det. 
Är ordinerad vila av läkaren. Jag gör ju fasiken inget annat än vilar. 
 
Igår låg jag hemma och åt isglass 😜 hur många i min ålder låg hemma en fredag kväll, när det va Rockoff, och åt isglass och kollade fotboll?? 
Ikväll blir det liknande. Kanske åker in en sväng o lyssnar. Men har en sån sprängande huvudvärk. A jobbar kväll som igår. Så jag är med Natti. 
 
Imorgon har dom lovat riktigt pissväder. Kanske det blir en sängdag. A jobbar ändå hela dagen. Har jag sån här huvudvärk och humör kan jag bra stanna i sängen. 
 
1 vecka till har jag semester. Har några dagar till godo, men vet inte om jag kan ta ut dom, eller om jag får ta dom i pengar sen. Har bara jobb till sista augusti, sen vet jag inte vad jag ska göra. Inte en susning. Jag vet inte om jag vill va på dagis. 
 
Nu vill jag bara bli frisk, hålla mig frisk, o få börja spela fotboll igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0