Mega förkyld

Japp, gissa vem som åkt på en mega förkylning. Flera veckor sen, så det va väl dags nu igen. 
Halsen börjar lite ge med sig, men är så förbannat täppt och snorig. Känns bara jobbigt att va. Så ha legat i sängen hela morgonen och kollat serier.
 
Skulle jobbat idag eg, men vi hade 1 barn på dagis. Imorgon skulle ja åxå jobba, då har vi 2. Men jag är så fruktansvärt förkyld att det blir ingenting. Eg går ja på semester på måndag, skulle varit ledig torsd-fred. Så nu är det jobb först typ 3 augusti. SKÖNT! Bara ja blir frisk nu så ska ja njuta av semester! 
 
Såå jag har inte gjort så mycket. Va å åt middag till mams o paps igår. Annars låg jag o kollade serier hela dagen. Legat i sängen mest. 
 
Är på rätt dåligt humör, och ordentligt förkyld så vill inte göra så mycket. Men är man sjuk ska man tydligen ändå vara på topp... 
 
Nåja. Ska byta sängkläder idag, tvätta... Kolla serier. Ungen är här och A jobbar kväll. Men hon har kompis här nu så nu kan jag fortsätta kolla serier! 
 
Vet inte vad jag ska göra resten av veckan. Bli frisk iaf. Vill spela fotboll. 
 
Nu måste jag fortsätta kolla o se vad som händer i nästa avsnitt, så spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0