Måndag

Redan måndag. Jag har inte riktigt koll på dagarna, men det gör inget när man har semester 😃 
o min semester spenderas i sängen eller soffan mestadels. Idag är halsen värre, och jag har svårt att svälja. Ont i öron och huvud. 
Sköterskan ville ge mig penicillin, men inte läkaren. Såå...bara att gilla läget. Fick absolut...ingenting. Fortsätta med mina burana och panadol. Sjukskriven resten av veckan. 
Jaa, allt suger verkligen just nu. Jag är så trött på det här nu. Blir jag inte bättre i slutet av veckan/måndag, så ringa tillbaka, och då tänker jag önska en ny läkare. 
 
Igår låg jag i sängen till typ ett, sen förflytta jag mig till soffan. O där låg jag hela dagen. Lagade middag, egen fångad abborre mums!! Tvättade, och avslutade dagen med bastu med sambon. 
 
Idag vaknade jag halv 9 av att jag höll på å stärka mig av hostan. Ringde läkaren o fråga va ja sku göra, in o ta halsprov o stick i fingret. O hem igen. Nu ligger jag i sängen, ha ätit isglass o druckit te. 
A slutar halv 3, sen blir det bio. Sen hem o laga thaimat. 
 
Sista veckan semester. På måndag är det back to work. Om jag blivit frisk. 
 
Håller på å kollar runt på resor. Jag vill ut o resa nu! Sol och värme tack. 
 
Sku bara villa gräva ner mig nu... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0