Fredag

Det är helg, igen! Snart är ju min semester slut om det ska gå såhär fort :( 
 
Idag börjar rockoff. Så ikväll ska vi in och lyssna på Björn Rosenström. Ska träffa några kollegor i stan, äta och dricka och sen går vi på rockoff. Va meningen att dom skulle komma hit till mig, men nu är det ändrade planer. Det får bli någon annan gång :)
 
Igår kväll kom vi hem från Swe. Åkte onsdag kväll med sista båten och kom hem igår med sista båten. Det va 1600 personer ombord på Eckerö i onsdags. Fy fan va folk det va! Trångt o förjäkligt. 
Jag o sambon ha farit runt kors och tvärs i Stockholm. Bott på hotell, och shoppat. Och hämtat Natti. 
Riktigt skönt o komma bort, o få egentid. 
 
Idag på dagen tänker jag inte göra så mycket. Är rätt trött efter resan igår. Steg upp tidigt imorse och for och fixade ett intyg till polisen så att jag ska få ta lilla E körkortet. Nu tusan ska det bli av. Så jag också får köra hästsläp. Både jag och Wilma är så beroende av mamma när det bara är hon som får köra hästsläp. 
Vi ska se att jag klarar det först :p Jag tror jag kuggar på uppkörningen. Kan fasiken inte backa. 
 
Ska försöka ta en powernap, så jag orkar ikväll. Borde plocka upp grejerna vi köpte igår också. Meeen nu vart jag trött. Bara 1 avsnitt av game of thrones, o sen ska ja försöka powernappa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0