Fredag

Sista dagen semester. Skulle göra vad som helst för att få göra om den, o va frisk. Det här är den värsta semestern jag varit med om. 
Semester, då åker man o gör grejer, man gör det som faller en in. Man hittar på en massa! Jag har varit mega förkyld sen början av juli, haft streptokocker, ätit antibiotika i närmare 2 veckor, fått allergisk reaktion av penicillinet, nu har jag lock och värk i ena örat. Hela juli har jag blivit tillsagd att vila. 
Jag har varit på Rockoff, åkt dit när artisten börjat och åkt hem när dom slutat. Varit ut på sjön några gånger, med vinterkläder... Varit till swe (borde inte ha varit, men efter att ha varit sjuk en månad så tröttnar man till slut).
Det va min semester det. Wuhuuu... Annars ha ja legat hemma väldigt mycket. Och vilat. 
Japp, jag är bitter. 
Hoppas jag är i skick för jobb på måndag. Jag är nervös att jag ska ha öroninflammation. Börjar göra mer o mer ont i örat. Fortfarande väldigt förkyld, men har inte lika ont i halsen. O hostan är liiiite bättre. 
 
Igår va ja o träffa en annan läkare, och fick nån sorts astmamedicin. Ska börja inhalera när jag blir förkyld o får svårt att andas. 
Streptokocker provet visade negativt nu. Alltid nått! Å ja, fortsätta vila. Hon påstod om någon som varit förkyld 3 månader som varit in. Låter ju som mig...
 
A är på jobb, och jag ligger i sängen. Ska snart gå å hämta lite frukost och äta i sängen ;) 
rätt skönt o va ensam hemma, för det ha ja inte varit på 2 månader. Men samtidigt skulle jag nog villa passa på med lite egentid med sambon. Han är ledig ihelgen iaf! 👍
 
Håller på å kollar runt på lite resor. Jag är nog svag för Thailand. Men om vi skulle gjort flera små resor istället. Men som sagt, Thailand är Thailand ❤️ 
Just nu skulle jag bara villa boka en enkel biljett dit, o bara dra. Jag är utan jobb om en månad. Men det går liksom inte å bara leva på luft. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0