Veckans sista dag

Sista dagen ledig. Imorgon får jag träffa mina barn igen :) inte sett dom sen Innan julen.
Sen tror jag det är fotbollsträning. Jag hoppas det! Ont har jag ännu, o småförkyld. Men jag ska ta det lugnt! Vi har cup om 2 veckor o ja vill va me!! 
 
På lördag börjar lektionerna i Alandia Strings. Så det blir jobb 6 dagar nästa vecka. Har fått nya schema, och jag är jätte nöjd! Det känns bra.
 
Igår kväll kom Hanna hit en stund. Så kul o träffa henne, det va längesen sist. Pratade strunt o umgicks innan hon skulle iväg på nattjobb. 
 
Idag ha ja varit en sväng till mams o paps. Hjälpte till o såga trädet som hade fallit rakt över gården. Solade och tittade på film. 
Annars ha ja inte gjort många knop. Skottade snö åt mormor o morfar också.
 
Nu ska ja fortsätta dega i soffan. O fundera va det ska bli till mat. O resten av veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0