Välkommen förkylning

Igen. 
Ja kanske det inte v smart o spela fotboll. För nu är det totalt stopp i näsan. Men det spelar ingen roll vad jag gör, så blir jag förkyld. Jag har vilat, satt igång, blivit förkyld igen. Jag har kört på, både lugnt och lite hårdare. Förkyld igen. Man blir liksom väldigt frustrerad!! Därför har jag tänkt nu att jag kör på. När ens akupunktör skämtar till lite o säger att min kropp inte tål träning. Precis va den inte gör! Jätte kul o höra det som 24 åring. Nä! 
Men kroppen är upp o ner nu. Eksemen är förjävliga rent ut sagt. Annat som spökar också..
imorgon blir det inte träning iaf. Far o spelar fiol istället. Har duktig träningsvärk.. Håhå 3 matcher på 2 dagar.
 
Matchen idag då. Vi ledde 0-1. Sen blev det 1-1 och sen vann dom med 2-1. En jämn match! O rolig. Men nu är jag mör. 
 
Tisdag blir det ridhuset. Har inte vågat hoppa sen jag åkte av. Kanske jag skulle testa nått hopp å se om ja hålls på. Tänkte träna för Sandra ihelgen så. 
 
Imorgon jobbar jag 8.30-16. Sen via o sola o sen fiol. 
Hoppas alla sjukdomar har lugnat ner sig nu.
 
Tror jag tänker ta en dusch till idag, krypa ner under täcket med mitt nässpray o hoppas få sova snart. 
Den här konstanta tröttheten börjar jag tröttna på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0