Tröttmössa

När jag var ledig så började jag sova mera och BÄTTRE. Nu när jag är tillbaka i gamla rullor igen så börjar det komma tillbaka. Mindre sovtimmar, vaknar flera gånger per natt, och har svårt att somna om. Jag kan ju liksom inte lägga av med allt. Nu tycker jag att jag har allt på en vettig nivå. Fotboll 2 ggr/v, sång 1 gång, fioljobb varannan lördag, ridhus tisdagar, pianolektikon 1 gång o ridning när jag hinner. För vissa kanske det låter som det skulle va mycket. Men 1 grej per dag är inte mycket. Ibland kan det bli mer. 
 
Imorgon har vi träningsmatch mot IFK f 98-99 Typ tror jag. Ska bli kul! Uppvärmning inför helgens Damälva.
 
Idag var vi till ridhuset med hästarna. Red Senti första gången sen ja ramla av för två veckor sen. Gick helt okej :) 
 
Nej nu börjar jag bli trött. Får se om jag håller mig vaken tills sambon kommer hem. Inge barn här den här veckan så mycket Kvällsjobb som vanligt :/
 
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0