Snart måndag igen

Har lite ångest att det snart är måndag igen. 
Får lite det när jag inte har en helt ledig helg. Och en sån tror jag inte jag har...förens vi åker till Thailand. Annars är det alltid något på helgerna. Nästa lördag jobbar jag Och så är det Sandra träning. Sen är det Stockholmsresa med fiolen. 
 
Idag var det väckning tidigt. Ingen sovmorgon den här helgen. Inte förra helgen heller. Jobbade lördagen o sen blev ja väckt på söndagen...
for ut till Eckeröhallen o spelade damälvan. Mötte två lag idag. Första förlorade vi med 0-3 tror jag. Och andra förlust med 0-9 tror jag. Det har varit kul trots att vi har förlorat. Andra matchen va mycket roligare för då började vi få igång vårt eget spel. Jag fick göra ett inhopp på mittback en stund. Aldrig spelat där! Men lite kul var det :) 
annars har jag fått spela mittenmitt. En nygammal position. Har inte kondis för den platsen, men jag har tänket och jävlar anamma. Så bara o jobba på kondisen nu :) om jag skulle få hålla mig frisk. Förkyld igen. 
Imorgon har vi en match till, den sista. Samling 08.15.... Ut i eckerö. Fifan va tidigt! 
Ge mig sovmorgon <3 
 
Ikväll blir det nog bara soffläge. Är duktigt mör i kropp o huvud. Ladda om inför morgondagen. Har ensamtid, som vanligt, hela helgen. Suck.
 
Blir tidigt i säng så jag orkar imorgon. Får se sen vad jag hittar på resten av dagen Efter matchen. Åker nog till mamma o pappa Tror jag.
 
Ska si om jag hittar nån film o bädd ner mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0