Lördag

o jag för ingenting. Jag ska ju passa på å bara va o ta det lugnt. Blev lite mycket i höstas.
men jag har nån inre stress så jag blir så förbannat stressad o rastlös o bara va. Speciellt när det varit så hela veckan.
På måndag tänker jag försöka börja med allt igen. Fotboll på måndag, hoppas jag. Tisdag ridhuset. Torsdag sång och fotboll. Lördag jobb. Orkar inte sitta i den här lägenheten mer. Klättrar snart på väggarna! 
Hoppas kroppen är i någorlunda skick.
 
Imorgon tänker jag åka till Bström en sväng iaf. Ska sola eksemen o om det inte blåser storm, kanske åka ut med hästarna. Lugnt givetvis! Skrittur bara. Men e det storm lär jag nog ligga i backen igen så då får det va :p
 
Nacken är nästan helt bra. Gör ont om ja rycker till eller skakar ordentligt på huvudet. Men ryggen/höften är ordentligt öm ännu. O vänster knä. 
 
Vet inte vad jag ska göra ikväll. Funderar på att plocka ner julgranen iaf. Nu stör den mig faktiskt :p
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0