Hemma

Är Hemma idag också. Fick så fruktansvärt ont i nacken igår o sprängande huvudvärk. Kunde inte röra huvudt fullt åt båda håll. 
Kroppen är väldigt mör ännu. Herregud vilka smällar jag fick! O att jag ALLTID ska slå mig.
 
Jaa o va hittar ja på då? Ingenting. Ha satt igång en maskin tvätt. Ja vill ta ner den där förbaskade julgranen, men nä det fick jag inte. För inga e det rätt dag heller. Nu e julen banne mig slut! Tack o lov.
 
jag har nyss bokat hotell på Arlanda tills vi ska åka. Tur det, va bara 2 rum kvar! 
Tiden går för låångaamt... 
 
Vet inte vad jag ska göra idag. Är lite begränsad. Hmm..
 
o är det någon som vill göra nått roligt ihelgen eller bara komma o underhålla mig så är jag öppen för förslag!! Bara nacken är i skick. 
 
Idag är det skitväder, o därefter är mitt humör också.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0