Fredag

Veckans bästa dag tror jag bestämt :) 
 
Idag har jag inte varit och jobbat på dagiset. Tog ledigt för att fara runt till 3 grundskolor och berätta kort om Alandia strings och spelade lite för dom. På två skolor fick dom testa spela också dom som ville :) syftet med dom här besöken var att få flera barn intresserade att börja spela. Så jag hoppas jag skulle få några nya till min nybörjargrupp :)
 
Träffade många gamla dagisbarn. Å där jag var bara runt 1-1,5 månad så ändå kom dom ihåg mig :) så roligt o träffa dom igen! Fått massor med kramar <3 
Ska en dag till i februari till 3 andra grundskolor.
 
Ha hela veckan mått psykiskt illa, eftersom det går magsjuka ÖVERALLT.  Så det ha bara suttit i huvve :p men jag har bett för att jag ska slippa det, pepparpeppar... Men istället åker jag på en ordentlig förkylning!!! Förbanna. Går mycket sånt också. Många som har hög feber också.
Men ihelgen ska jag spela damälvan i Eckeröhallen så baske mig jag håller mig på benen. 2 matcher imorgon och 1 på söndag. Har fått en nygammal position, jätte kul, men kondisen sviker mig :p lär inte bli bättre nu med förkylning. 
 
Annars då. Sitter hemma nu o snörvlar. Har lagat god mat, druckit te, myser under filten i soffan med tända ljus. Ska snart gå till sängen tror jag. Upp tidigt imorgon. Sambon jobbar som vanligt, kanske hinner se han nån kväll om jag håller mig vaken till han slutat. 
 
Ska packa väskan tills imorgon o sen blir det sängen.
 
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0